Brev:
Vand - 5 mdr.
24. november 2014
Alder:
5 mdr.
Vand - 5 mdr.
Kære Helen
Tak for dit svar vedrørende den første skemad. Vi har været i gang i en lille uge, og det går rigtig fint. Jeg giver ham også vand i et snapseglas, men hvor meget skal jeg hælde på ham? Halvdelen løber som regel ved siden af, men han kan ret godt lide vand, så jeg kunne sagtens få ham til at drikke to glas. Men det skal vel heller ikke tage plads fra mælk?
Og så mener jeg at have læst, at babyer ikke bør få mineralvand fra flaske pga mineralerne, men er det ok, hvis der står "egnet til brug i babyføde" på flasken? Vandet i hanen ikke er den bedste kvalitet.
Venlig hilsen Christina
Ps. Jeg har købt dine bøger, og de er virkelig gode!